091201

Dåligt med uppdatering här så jag skriver ett meningslöst inlägg..


Billys klo är typ läkt nu. Det är bra.
Han har ett nytt foder, Nutra Nuggets - och gissa vad: HAN ÄTER DET! (peppar peppar!)
Han har en massa energi också helt plöttsligt. Det är också väldigt bra.

Har börjat planera lite för snart är han faktiskt ett år!
Hd/Ad rönken skall göras, och även MH.
Alla kurser ska bokas; Spår, Lydnad och har även tänkt freestyle.
Allt enbart för att det är kul, jag har inga tävlingsplaner.
1årsvacc och Rabiesvacc ska också göras.

Det är mycket som ska göras.. Har säkert missat att skriva in något här..

Jag behöver ett körkort också. Vart får man pengar till det ifrån? Bleh..

Bara att hoppas på jag får mycket pengar i julklapp och födelsedagspresent då :P


Så, där fick ni erat meningslösa inlägg om igetligen inget vettigt alls...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0