091212

Idag börjar Hund 2009.


Det jag egentligen skulle skriva om var att Spotbornes (kanske världens?) snyggaste
dalmatinertik, Libby, är parad vad jag förstår det som, eller om parningen är planerad.
Vilket som så finner jag detta mycket intressant. Ska bli kul att se vad det blir för små
krabater då jag, som sagt, tycker detta är en av världens snyggaste dalmatinertikar.
Hade jag inte haft en så ung hund nu som precis ska in i den riktiga utställningsvärlden
hade jag velat haft en ur denna kombination, för hanen är ju snygg han också, mycket
fin, fast inte lika fin som Billys pappa (tycker jag), Frecklas är ortoligt snygg! Men för
Libby ser detta ut att vara en mycket bra hane, jag är inte så duktig på sånt där, men
jag tycker han ser matchande ut! Billys mamma är för övrigt Libbys farmor. Billy har
så mycket snyggingar i sin släckt alltså ;) http://spotborne.com/spotborne%20valpar.htm



Här har ni henne:

Libby, Spotborne Great Expectations

WWW.SPOTBORNE.COM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0