091214

Trött efter en lång dag på Stora Stockholm igår.

Sitter och fixar med alla bilder, sorterar upp de som
ska ut till folk. 2 bra på Panda, 7 bra på Ozzy, 4 bra
på Lily men bara 1 bra på Limo. Men det är ju bättre
än inget. Fick en hel del rätt okej på Kotten också,
men inte där han visar sig.. Eh, jag skickar ut dom
jag har, som är något att ha, när jag redigerat dom.

Slänger upp några här med sen..

Jennie, såg din länk också, du har skrivit : spotbornejustandandfair.blogg.se
Så det är inte så konstigt att du inte kommer upp på bloggen :)


Kommentarer
Postat av: Jennie Odgaard

Tjoho. Nu funkar det med min länkning.Man stavar ju som en kratta. De var kul att träffas på mässan. Men jag tycker ju att du skall ställa ut Billy på officiella utställningar också, han har potential.



//Jennie

2009-12-14 @ 16:23:52
URL: http://www.odgardens.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0