091217

Jahaja. Dagen idag blir resa till Eskilstuna, hämta lite
grejer hos pappa. En sväng till Daniel med salladsbyttan
han ville ha, snäll som jag är får han den! :) Får säkert
med mig lite mer saker därifrån. Gud, jag har alldeles
för mycket saker! Blocket.se är en bra uppfinning. Sen
ska vi till Tuna Park också, och köpa mer saker :D


--------------------------------------------------------------------

På tal om Daniel. Varför tror Du, Du som läser detta och
ringer till honom och talar om allt jag skriver, att han bryr
sig - om mitt hår? Tala om för honom vad jag skriver om
Billy istället om du så nu måste snacka! Det är ju trotts allt
hans hund också. Jag försår inte varför folk tycker att han
ska veta allt om mig. Hallå, vi var tillsammans i nästan 4
år = vi pratar med varandra och talar om saker som vi tror
intresserar den andra parten! Du behöver inte göra det.
Folk verkar tro att bara för att man gör slut så hatar man
varandra, eller till och med inte känner varandra längre.
Snarare tvärt om, när vi var ihop bråkade vi hela tiden,
det gör vi inte nu. Vi är mycket bra vänner, kan prata om
allt med varandra, tilliten finns ju fortfarande kvar. Jag vet
att det jag säger till Daniel stannar där osv. Men men, jaja..

Han har ju dessutom adressen hit och kan läsa om han är
intresserad. Det jag skriver här är inte hemligt vilket betyder
att dom som är intresserade kan läsa, det gäller även Daniel!

Från och med nu, ska jag ringa honom varje dag innan jag
postar ett inlägg här och tala om allt, så slipper du. Detta
inlägg tänker jag inte tala om för honom, som ett litet
forskningsprojekt. Hur lång tid tar det innan han vet om
DET HÄR!


----

Det tog alltså ungefär 45 minuter.
12.17 - 13.01



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0