091105

Jaja. Idag då? Vad ska vi lyckas hitta på att göra idag. MASSOR!

Bygga om hagen. CHECK, det är gjort, blev 2,an!
Jag ska packa min väska.
Hämta stolarna hos Patrik.
Leta efter whiteboardtavlorna! 2 st, storlek som ett A4 ungefär.
Sola ska jag göra också, typ vid 17.


Nu då? Billy ligger i hagen och sover. Bra!


Sen då? Komma på en lösning till låsningen?
6 små karbinhakar kanske? Hm. Jag kan inte
komma på något bra just nu..


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Syster hittade detta på http://www.sbk.nu/


BIS 4 : Spotborne Just And Fair, Dalmatiner,
Uppfödare; Kenth Borggård, Mölnbo, Ägare; Malin Fundberg, Stora Sundby  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0