091106

Om 24 timmar.. Fyfan vad jag är fånig. Den är en inoff. utställning
och jag är nervös som om det vore världsutställningen :D

Ska bli så kul att träffa Kottens (Spotborne Keep On Dreaming)
ägare! Hoppas vi inte missar varandra bara :) Sen ska det bli kul
att tävla mot andra Dalmatiner denna gång, förra gången var jag
helt själv med Dalmatiner. Det var skönt i och för sig för att vi
fick hela ringen för oss själva, men tråkigt för man fick inget att
jämnföra med. Hm. Aja. Hoppas det går bra i alla fall. Han är ju
i sin värsta fulålder just nu, men det kanske domarn tar hänsyn
till, jag vet faktiskt inte.. Långa ben, lång hals, litet huvud. Bleh!




Han är ju såklar världens finaste hund vad än domaren säger!
Min Billy, min skatt, min kärlek, min jycke! Puss & kram liksom!


Kommentarer
Postat av: laj

sluta oroa dig nu! vi vet att billy är fin. att billy kommer gå långt. varför tror du uppfödaren sparade billy till någon med stort utställningsintresse för? BILLY ÄR SNYGG SÅ ERE BA! sluta fåna dig nu

2009-11-06 @ 14:12:32
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0