091108

Resultat, Hjorthundklubbens Inofficiella utställning i Sollentuna Badmintonhall den 7 November.

Kritik:
8 månader maskulin helhet. Uttrycket något försiktig
men i övrigt bra hund. Lång hals. Stark rygg. Bra rygg.
Välkroppad. Välvinklad. Utmärkt bentstomme. Sunda
rörelser. Behöver lite mer självförtroende. Välvisad!


1a, HP, BIR, BIG.

Så kul att det gick så bra! :) Jag är så nöjd över resultaten och så stolt över Billy.
Han ligger verkligen och kopplar av i buren/hagen när han är där inne, fokuserar
ordentligt vi både träning och inne i ringen. Att han klarar detta så jäkla bra alltså.
Visst, han är väldigt feg och fånig när det gäller nya människor, men det vet jag om
och det tränar vi på. Så det är inte så konstigt att han backar lite för domaren och
tycker det är lite obehagligt att en okänd människa kommer och typ kastar sig över
honom bara sådär. Men för att vara Billy i dom lägena så sköter han sig så jääkla
bra! Jag är stolt över Billy, riktigt stolt. Min söta lilla gulliga hund!


Tack Henrik för att du följde med och fotade!
BULLITPROOFMONKEY.COM

Bilderna lägger jag upp sen, har
lagt upp några i inlägget nedanför
..


Nästa utställning: Sundbyholms travbana, den 22 November.

Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till den fina kritiken!

2009-11-10 @ 21:48:01
URL: http://fluffmonster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0