091111

Billy har ont idag. Men är pigg. Har fått i honom
vatten och han blöder inte. Det är ju bra det i
alla fall! Idag är det städdag. Pappa fyller år och
Jennifer är här och hjälper till.

Billy ligger i sin hage. Boxvila på hund? Jajamen.
Han är nog en bandning av häst och hund. Springer
ute i benlindor (bara inför utställning) och täcke,
inne är han instängd i en  hage och så får han har
skor på sig. Som en häst!




Tack för alla kommentarer i tidigare inlägg!
Jennie: Vad kul, varsågod och gör det! Ber Henrik
maila bilderna :) Har även länkat dig :D
Carro: Om du läser tidigare inlägg så ser du.
Sara: Jajamen, jag håller er uppdaterade :)



Måste lägga in Linneas citat också:

Att jämföra en labrador med en dobermann är som
att jämföra lerduveskytte med andra världskriget.


Det stämmer så bra! :D

Kommentarer
Postat av: linnea

haha bästa! :D

2009-11-11 @ 15:00:08
URL: http://fladdermusensdragontears.blogg.se/
Postat av: Erika

VA DU E SÖÖT, MIN KÄRA LILLA PONNY

VA DU E SNÄÄLL, MIN KÄRA LILLA HÄST.

DU SÄGER INGENTING, MIN KÄRA LILLA BILLY

MEN DU E DEN JAG GILLAR MEST. hhihihihihih <3

2009-11-11 @ 15:57:24
URL: http://erikaros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0