091122

Vilken tur att jag valde att ställa idag!
Det är inte varje gång man tar hem BISet liksom :D

Min lilla Billy, Best In Show..


Jag kan inte fatta det, det där prickiga patrasket liksom..
Hm. Nu kan jag ju sluta ställa för nu kan det bara gå sämre ;)

Billy måste ju vara fin på riktigt. Han har tagit sig till
BIS-ringen varje gång vi vart på utställning. Det är bra!


--------------------------------------------------------------------
Svenska Boxerklubben MÖLO
Inofficiell Utställning

171              Spotborne Just And Fair
Ras: Dalmatiner

Domarutlåtande: Välutvecklad hanvalp. Vackert
Huvud. Utmärkt hals med fin isättning. Stark
överlinje. Väl anlaggt kors. Härlig kropp. Passande
benstomme. Fina fäcklar. Normalt utvecklad fram
och bak. Rör sig utmärkt från sidan.
Trevligt temprament!

Pris: 1a, Hp, BIR, BIG, BIS - 6 till 9 månader.

Domare: Kjell Karnbrandt
Den 22 November 2009
--------------------------------------------------------------------


Vart inte så mycket bilder tagna idag, men slänger
upp några sen när dom ligger på datorn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0