100404


-------------------------------------------------------
SIDS - "Lilla Stockholm"
Internationell Utställning

2443              Spotborne Just And Fair
Ras: Dalmatiner

Domarutlåtande:
Maskulin juniorhane. Nospartiet önskas bättre
utfyllt. Mörka ögon. Bra Skalle. Väl ansatta öron.
Bra hals, kropp och benstomme. Behöver
utvecklas i förbröst. ???? vinklar. Lätta rörelser
som behöver bli statidagare fram. Vore snyggt
mer mer pigment i munnen.

Pris: 1a (Kv) 3a (Kk)

Domare: Eva Eriksson
Den 4 April 2010
--------------------------------------------------------

Detta lästa jag först nu, har väldigt svårt att läsa kritiklapparna ibland, så jag fick förklarat
för mig att han i princip åkte ut på "för lite pigment i munnen", men så var ju inte fallet.

qwertyui

Idag var Billy allt för stressad så jag fick inte fram honom alls. Så vart liksom
inga bra kort på honom idag. Kan jag lägga upp en bild för att visa hur han ser
ut när han är "allt för stressad". Otroligt ful!
(Bilden är grådassig av någon anledning också, får ladda om den en annan dag.)




Ja, jag vet inte, har inte så mycket mer att skriva om dagen då det inte vart så speciellt.

Får avsluta med att säga Grattis igen till Jenny och Nette till deras CK och CERT :D


Fundering:
Jag kan inte sluta undra över hur jag ska fylla ut Billys nosparti? Botox kanske..

Kommentarer
Postat av: Jennie Odgaard

Hej och tack för gratulationen till Nettes cert. Man får inte glömma att olika domare dömmer olika och Billy är fin tycker jag,och ni fick en etta i bedömningen på honom, det fick inte jag på Nettes första officiella utställning. man får också se att han fortfarande utvecklas kroppsmässigt ett tag till,han kommer att bredda på sig mer med tiden. Var det västerås nästa? Det kommer att gå bra, utomhusustsällningarna brukar vara mindre stressiga dessutom. ha det bra, orkar jag så kanske jag kommer till västeråsutställningen för att titta.

2010-04-08 @ 21:48:53
URL: http://www.odgardens.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0