100202


Utflykt till Malsjön idag på förmiddagen.
Vart inte så länge
då isen small. Läskigt värre. Billy sprang i en loop, helt plöttsligt
stannar han och glor ner i isen bakom sig, så kom knallen, känner
hur isen sjunker en dm eller två under fötterna på mig så jag
sprang till Henrik som var 5 m framför mig och skrek :P Haha.
Sen sprang vi alla tre in till land, och så ringde jag Linnea och
berättade, hennes svar: Ni får aldrig mer gå på vattnet!

Nu har Henrik åkt till jobbet så snart ska jag, Billy och D3an ut på
långpromenad, det blir mysigt! Ska bara äta något först :)


Henrik lyckades fånga Billy när han stannade upp, precis innan isen small:



Lite mer bilder från förmiddagen:





















Mer bilder finns alltid på www.lundmarker.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0