100315

Bilder från promenaden i helgen:

Har dragit lite med Billy i nu i 3 veckor, kanse 6-7 gånger, 2 gånger har
han fått dragit Miranda en liten bit, han tycker det är jättekul när han får
lite vikt bakom så han får arbeta :) Men nu blir det nog inge mer innan
han är Hd röntgad, möjligtvis med tom pulka, den väger absolut ingetning
men han får fortfarande använda huvudet lika mycket och lär sig de
reglerna jag har satt åt honom: Inget luknade el. pinkande. Gå rakt fram.
Lungt och sansat. Sakta ned/gå fortare. Osv. I helgen gick det riktigt bra,
man märker att han börjar förstå vad det hela går ut på :)


Efter att han hade dragit Miranda en bit fick han vara lös och racea i snön.
Finns det något bättre? Nej, inte i Billys värld! :)


Bästa utomhusleksaken enligt Billy: Tygkoppel! Han kan springa och leka
men dom själv hur länge som hellst :)


Konsentration, alla tassa i golvet och på sin platts... PFFT! Springa fort
och okontrolerat, alla tassar huller-om-buller säger Billy! :P


Samma sak här!


Spanar mellan grenarna, här höll han sig stilla i i alla fall 4 sekunder ;)



OJ! Bara 20 dagar kvar till Lilla Stockholm :O Jag dog precis..
Ne okej, jag lever. Nu ska jag ut och träna i vårsolen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0