100318

Billys halvmorbror blev BIR på Crufts, hur stort är inte det?
Jag kollade resultaten från Crufts i söndags, tyckte att Dalmatinern som van var skitsnygg, såg en hel del likheter mellan den och Ella (Billys mamma) men tänkte inte mer på det. Så idag satt jag och kollade där igen och fick för mig att kolla linjerna på BIRhunden, och vad såg man där? Jo, att hans pappa är Billys morfar! Alltså, halvbror med Billys mamma, inte konstigt att dom var så lika :D Haha! Jag dog, nästan..
Nu vart jag ännu mer peppad inför Lilla Stockholm :D

Bubbel!


BEST OF BREED Dalmatian 2010
EST LV RUS FIN AU CH ALPHADIRATO FUTURE BRAND "Brandy"
http://www.dalmatians.ee/eng/donna/alg_brandy.shtml




Billys mamma, PAPER MOON'S CORELLA "Ella"


Billy, dock en gammal bild från 7 Nov, då var Billy en liten skit!




Här ser ni att pappan på den övre bilden
är samma som morfarn på den undre.


Brandys stamtavla


Billys stamtavla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0