100324

Känner för att skriva ut alla fula ord jag kan här just nu..

Våran bil är trasig och kommer inte hinna bli lagad innan utställningen nästa helg så vi kommer få låna Henriks mammas bil, en Mazda 3, med andra ord: En mycket liten bil. Sorleken på buren är 'JÄTTE STOR'! Lätt lagom för en Njuffe. Och ni som kan 1+1 har redan räknat ut: Vi får inte med buren.

Problem två: Jag är jätte taggad, men har jättedålig självkänsla. Det har jag aldrig haft förut! Jag är riktigt nervös och känner att allt kommer gå åt helvete, att Billy är jätteful + att han matvägrar igen. Har ingen lust att lura i honom maten för då får jag fortsätta så sen.

Jag vill inte längre.


Ska erkänna att jag mår dåligast över att det är 32 dalmatiner anmälda. Bleh! Fast jag vet ju att jag egentligen bara vill ha kritiklappen. Så jag vet vad jag behöver göra och träna på inför säsongen.


Ne, nu ska jag trycka i min hund 2 liter mat, minst sen ska vi träna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0